سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیک شو شیک بمان

نظر

یک پیراهن مردانه مناسب برای فصل تابستان باید بتواند به خوبی تعریق پوست شما را به خود جذب کرده و بدن شما را خنک کند. هم چنین بافت نرم و مناسبی نیز داشته باشد و به بدن نچسبد. از طرفی طرح زیبا و جذابی داشته باشد تا بتواند به خوش تیپ تر شدن شما کمک شایانی بکند. از این رو ما تصمیم گرفتیم در این مقاله مناسب ترین و بهترین پیراهن های تابستانه را به شما معرفی کنیم پس تا انتهای این مقاله مفید و کارآمد با ما همراه باشید.

طراحان مد و لباس مردانه امسال تصمیم گرفته اند که در طراحی های خود راحتی و خنکی را در اولویت های خود قرار دهند. آنچه که از ترندهای تابستانه امسال برمی‌آید استایلی هوشمند و راحت و در عین حال غیررسمی است. اگر آیتم های تابستانه خود را بتوانید به درستی با پیراهن خود ست کنید خواهید توانست استایلی مناسب برای این سه ماه طلایی ایجاد کنید.

تی شرت

اگر تی شرت پا به دنیای لباس مردانه نگذاشته بود استایل مردانه قطعا این آیتم بسیار مهم را در خود کم داشت. این آیتم با نهایت قدرت و جذابیت هم چنان در ویترین فروشگاه ها حضور پیدا میکند تا استایلی متفاوت و بی نظیر برای مردان خلق کند. تی شرت در هر رنگی که باشد برای زیبایی هرچه تمام تر باید با آیتم شلوار متناسب با خود ست شود و رنگی مناسب داشته باشد.

هرچند همه ما به خوبی میدانیم که تی شرت برای اینکه در بهترین نمای خود باشد نیاز دارد که با شلوار جین ست شود. ست شدن به این معناست که دو رنگ با هم در تضاد باشند یا با یک دیگر درهارمونی داشته باشند.

تی شرت ها عموما با هر لباسی اعم از کت و ژاکت و انواع شلوار ها و کفش ها ست می شود . اما برای اینکه شما بتوانید در فصل تابستان استایل خنک و راحتی داشته باشید بهتر است از لایه لایه لباس پوشیدن دور بمانید.

تی شرت ها مرز بین استایل غیر رسمی و رسمی هستند.

ما پیشنهاد هیجان انگیزتری نیز برای شما داریم . شما می توانید با استفاده از تی شرت های طرح دار سطح توقع دیگران را در خوش تیپی از خودتان بالا ببرید. البته به فرم بدن خود هم در حین انتخاب مدل تی شرت دقت کنید. به عنوان مثال تی شرت یقه گرد و یقه هفت برای اینکه گردن شما را بلند تر نشان دهند و از چاقی گرون و غبغب گلوی شما بکاهند انتخاب هایی کاملا به‌جا و فوق العاده ای محسوب میشوند.

یا اگر اندام لاغری دارید و تمایل دارید که بدن شما پر تر و پهن تر دیده شود می توانید روی تی شرت های یقه گرد حساب ویژه ای باز کنید. ناگفته نماند که تی شرت های یقه گرد هوشمندانه ترین انتخاب برای استایل کژوال است.

 

پیراهن مردانه آستین کوتاه

 همه ما به خوبی میدانیم که پیراهن های آستین کوتاه در مقایسه با مدل آستین بلند خود با تابستان و هوای گرم میانه خوبی دارد. پیراهن های آستین کوتاه از آن دست لباس هایی است که در هر مدل و در هر طرحی بسیار جذاب و زیباست به این شرط که کاملا اندازه شما باشد. ب

 از آن جایی که پیراهن آستین کوتاه مردانه یک لباس کژوال به شمار می رود باید در انتخاب طرح و مدل آن دقت کنید. همچنین باید جنس آن را به خوبی بررسی کنید. تا خنک و مناسب فصل تابستان باشد. شما می توانید پیراهن آستین کوتاه مردانه خود را با شلوار کتان یا شلوار جین ست کنید.

پیراهن مردانه آستین بلند

پیراهن آستین بلند به شرط راحت بودن و خنک بودن میتواند اولین و آخرین انتخاب شما برای فصل تابستان باشد. پیراهن های آستین بلند در فصل تابستان می توانند به خوبی استایل اسپرت و کژوال شما را ساپورت کنند. به ویژگی اگر با یک شلوار جین راسته یا فیت هماهنگ و ست بشود. پیراهن های نخی آستین بلند به خوبی تعریق پوست شما را جمع آوری کرده و باعث خنک ماندن بدن شما در گرم ترین روزهای سال می شود. از طرفی بافت متخلخل این پیراهن اجازه عبور هوا به زیر پیراهن را داده و از این طریق نیز باعث خنک شدن بدن شما خواهد شد. تا اینگونه شما بتوانید در روزهای گرم سال نیز احساس خنکی و شادی کنید و به همه کارهای روزمره خود رسیدگی کنید.