سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیک شو شیک بمان

نظر

 لزوما در خرید یک تی شرت فقط تگ قسمت و زیبایی نیست که اهمیت دارد. بلکه جنس تی شرت به علت برخورد مستقیم با پوست بدن از اهمیت بسیاری برخوردار است هنگام خرید دقت کنید که جنس تی شرت از الیاف پلاستیکی نباشد.متناسب با فصل هم جنس تی شرت و به نحوه ست شدن آن با شلوار های مختلف فکر کنید.

 

 

چه نکاتی را در ست کردن تیشرت طرح دار نظر بگیریم؟

  • اگر یک تیپ اسپرت در تابستان می‌خواهید تی شرت بپوشید. تیشرت استایل شما را اسپرت و راحتی می‌کند. بنابراین بهتر است شلواری که با آن می‌پوشید نیز اسپرت باشد.

تی شرت مردانه

  • تیشرت طرح دار باید با شلوار ساده و تک رنگ پوشیده شود. زیرا در غیر اینصورت فراتر از حد می‌رود. اما پوشیدن این نوع تیشرت با جین دارای پارگی (پاره پاره)، استایل خیابانی جذابی برای پسران جوان می‌سازد.
  • تیشرت طرح دار و هر تیشرت دیگری را با شلوارهای رسمی همچون شلوار پارچه‌ای مردانه ست نکنید.

تی شرت  شیکپوش

  • پوشیدن تی شرت طرح دار با شلوارک یک استایل ساحلی جالب به مردان می‌دهد.
  • تی‌شرت طرح‌دار رنگ تیره را با شلوار رنگ روشن و رنگ روشن را با شلوار تیره بپوشید.
  • سر گذاشتن یک کلاه لبه‌دار، استایل جذاب و تابستانی شما را تکمیل می‌کند. رنگ کلاه را با رنگ طرح روی تیشرت می‌توانید ست کنید.

تی شرت

نحوه پوشیدن تی شرت‌های راه راه

آیا تیشرت راه راه را هم در دسته‌بندی تیشرت‌های طرح‌دار می‌شود قرار داد؟ بله می‌شود. تی شرت‌های راه راه در میان مردان شیک‌پوش جهان بسیار محبوب هستند. با توجه به الگوی آن‌ها، قانون اساسی این است که همیشه تی شرت‌های راه راه را با شلوارهای یک رنگ ست کنید. برای مثال جین مشکی، جین آبی، چینو‌های بدون طرح یا شلوار ساده.

هیچگاه این تی‌شرت را با شلواری با کوچک‌ترین طرح حتی خط نازک و ساده نپوشید. یک مرد را با یک تی شرت راه راه و شلوار راه راه تصور کنید. او مانند یک متهم فراری به نظر خواهد رسید.

تی شرت

تی شرت‌های چاپی را با چی بپوشیم؟

تیشرت‌های چاپی نیز از همان قوانین ساده تیشرت طرح‌دار پیروی می‌کنند، اما از لحاظ شخصیت بخشیدن به ظاهر شما، یک قدم بالاتر از تی شرت‌های دیگر هستند. این طرح‌های چاپی، چه یک طراحی گرافیکی باشد، چه مارک تجاری و چه کلمات و اشعار زیبا، تنها قاعده این است که آن‌ها را ظریف نگه دارید.

تی شرت‌های چاپ شده، برای بهبود بخشیدن ظاهر عمومی یک مرد طراحی شده‌اند، نه اینکه بر آن تسلط داشته باشند. شلوار جین برنده‌ای است که در اکثر مواقع با تی شرت چاپ شده به خوبی ست می‌شود. این دو می‌توانند در دو رنگ مشابه (خاکستری روی آبی) با هم هماهنگ شوند، یا با دو رنگ متضاد (سفید روی آبی) جلوه کنند.

پوشیدن تی شرت طرح دار زیر پیراهن چه اصولی دارد؟

همانطور که در مطلب در تابستان پیراهن را با چی و چگونه ست کنیم؟ گفتیم، تی‌شرت طرح‌دار فقط باید زیر پیراهن ساده و تک رنگ همراه با شلوار جین یا کتان پوشیده شود. این قانون را برای پوشیدن تیشرت با کت در تابستان نیز باید در نظر داشته باشید.

 

 

منبع: 

تی شرت مردانه طرح دار را با چه شلواری بپوشیم؟