سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیک شو شیک بمان

نظر

 

چند سالی است که پیراهن های مردانه در کمد آقایان نقش به سزایی دارد و می توان گفت هر آقایی به راحتی ده تا پیراهن مردانه را در کمد لباس های خود دارد. اما چگونه این پیراهن های مردانه را برای خود انتخاب کنیم و بخریم ؟ این سوالی است که شاید ذهن 90 درصد آقایان را حین خرید درگیر می کند.

 

 

هر آن چه باید از پیراهن مردانه بدانید.

در انتخاب پیراهن مردانه رسمی باید در جنس، اندازه، پارچه و... دقت کافی را به خرج داد تا پیراهنی که خریداری می کنید از همه لحاظ زیبا به نظر برسد.

یکی از فاکتور های مهم در استایل مردان، پیراهن مردانه رسمی است. در انتخاب این پیراهن ها باید به اندازه کافی دقت داشته باشید تا پیراهنی مناسب را تهیه کنید. برای انتخاب پیراهن مردانه 7 نکته ضروری وجود دارد که بهتر است به آن ها عمل کنید تا پیراهن زیبا و جذابی داشته باشید. در ادامه به بررسی این نکات در انتخاب پیراهنمردانهمی پردازیم.

7 نکته مهم در خرید پیراهن مردانه رسمی چه هستند؟

پیراهن مردانه بسیار در استایل مردان تاثیر گذار است و با انتخاب یک پیراهن مناسب می توانید یک استایل جذاب داشته باشید.

نکات مهم در انتخاب پیراهن های مردانه

  1. انتخاب لباس متناسب با اندام شما

  2. پارچه پیراهن

  3. دقت به جنس پیراهن مردانه

  4. دقت به طرح پارچه پیراهن

  5. مدل برش های پیراهن

  6. بررسی مدل یقه برای اندام های مختلف

  7. رنگ پیراهن

همه این نکات را باید در انتخاب پیراهن های مردانه رعایت کنید تا پیراهنی جذاب و زیبا داشته باشید و در مجالس رسمی به زیبایی دیده شوید.

خرید پیراهن متناسب با اندام خود

آقایانی که دارای تناسب اندام هستند اکثر پیراهن ها در بدن آن ها زیبا نشان داده می شود. برای خرید پیراهن مردانه رسمی، پیراهن را متناسب با اندام خود خریداری کنید تا علاوه بر احساس راحتی در آن، بدن شما را زیباتر نشان دهد. برای اینکه متوجه شوید که پیراهنی که انتخاب کرده اید برای اندام شما مناسب است یا خیر فقط کافی است با اندازه گیری یقه پیراهن نسبت به گردن خود این را متوجه شوید. اگر یقه لباس با گردن شما 2 انگشت فاصله داشت این پیراهن برای شما مناسب است.

پارچه، جنس و مدل برش های پیراهن

 

جنس پیراهنی که خریداری می کنید بسیار مهم است و باید علاوه بر احساس راحتی که در آن می کنید باید عمر زیادی داشته باشد. برای حضور در مجالس رسمی بهتر است پیراهن هایی که پارچه آن ها جنس ضد چروک است انتخاب کنید. پیراهن های نخی و پنبه ای به سرعت چروک می شوند و نیاز به اتوی مداوم دارند و برای مجالس رسمی مناسب نیستند. بهترین جنس برای خرید پیراهن های مردانه، کتان است.

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب پیراهن های مردانه مهم است، انتخاب پیراهن با مدل مناسب برای اندام شما است. در کل پیراهن های مردانه به 4 مدل معاصر، جذب، کلاسیک و خیلی جذب تقسیم می شوند پیراهن های جذب برای افرادی که لاغر هستند بسیار مناسب هستند.

دقت در طرح و رنگ پیراهن نیز بسیار مهم است و برای افرادی که اضافه وزن دارند پیراهن با طرح های ساده پیشنهاد می شود.

پیراهن مردونه

پیراهن مرسمی مردانه

پیراهن مردانه آستین کوتاه

پیراهن مردانه

پیراهن مردانه آستین کوتاه

پیراهن مردانه مشکی

پیراهن اسلیم کات مردانه

پیراهن اسلیم فیت مردانه

 

 

منبع: 

https://sites.google.com/view/shikpoushan/home#h.t30o1xy79lax